Foto: Jan-Allan Stefansson/IKON

Kyrkans Öppna förskola.

Träffa andra föräldrar med små barn

Välkommen till Kyrkans Öppna förskola!

Terminsstart 15 januari

Öppna förskolan är en mötesplats för alla som är hemma med barn 0-5 år gamla. Även barn som är inskolade på förskola är välkomna de dagar de är hemma med yngre syskon. Hit kommer man som förälder tillsammans med sitt/sina barn, vi leker, samtalar och fikar. Det är ett fint tillfälle att träffa andra föräldralediga.

På Öppna förskolan är föräldrarna själva ansvariga för barnen, men det finns alltid pedagoger på plats som leder olika aktiviteter. Vissa dagar har vi pyssel och vi erbjuder sång- och rytmikstund alla dagar då vi har öppet.

Det kostar ingenting att delta i Öppna förskolan och ingen anmälan behövs, det är bara att dyka upp. Varmt välkommen!

Ekebyhovskyrkan: Måndagar och torsdagar kl. 9-12. Sångstund kl. 10.30.
Munsö församlingsgård: Fredagar kl. 9-12. Sångstund kl. 10.30.

För kontinuerlig uppdatering, följ oss gärna på Facebook:

Då ser du om vi planerat några särskilda aktiviteter eller har gjort några ändringar i programmet.

Vi som arbetar på Kyrkans öppna förskola är:

Mie Johansson, musikpedagog. (Se nedan för kontakt)
Lisa Tegelmark, församlingspedagog. (Se nedan för kontakt)