Kyrkornas Second Hand

Kyrkornas Second Hand drivs av Mälarökyrkan, Ekerö Pastorat och Färingsö församling med stöd av PMU/Interlife. Vi skickar pengarna främst genom PMU (Pingstmissionens Utveckingssamarbete) och Svenska kyrkans Internationella arbete. TACK till alla er som gör detta möjligt!

Kyrkornas Second Hand

Se Facebooksidan och Webbplatsen för aktuell information om öppettider och kontakt och annan information som till exempel gåvor, volontärskap och hur Kyrkornas second hand drivs.

Öppettider butik/mottagning:

tisdagar & torsdagar 15-18
lördagar 10-14
Café: lördagar 10-14

Besöksadress: Kyrkornas Secondhand, Troxhammar Gård, Färingsö, Ekerö kommun.

Med bil från Brommaplan: Kör mot Ekerö, efter Lindö tunnel, i rondellen, tag höger mot Stenhamra. Efter ca 4 km passera Färingsö Trä på vänster sida. Nästa korsning sväng höger (mitt emot golfbanan) sen direkt vänster vid vår skylt upp till stora parkeringen. Det finns även parkeringsplatser bakom huset.

Med buss från Brommaplan: Tag buss mot Stenhamra/Färingsö. Kliv av vid busshållsplats "Troxhammar". Fortsätt framåt ca 200 m till butiken, en stor röd lada.