Suomalaista toimintaa

Tervetuloa suomalaiseen toimintaan Boo seurakunnassa!

Suomenkieliset jumalanpalvelukset

Kirkon talo, Orminge C
Mariasali
kl. 15.00
Kirkolliset toimitukset

Kirkolliset toimitukset, kaste, avioliittoonvihkiminen ja hautaus voidaan toimittaa joko suomeksi tai sekä suomeksi että ruotsiksi. Varatessasi toimitusta kerro, että toivot suomenkielistä pappia.
Varaa kirkollinentoimitus täälta.

Kauneimmat joululaulut, Mariasali, Kirkon talo Boo
De vackraste julsångerna, Mariasalen, Kyrkans hus Boo
Lauantai Lördag 10/12 15.00

Haluatko keskustella jonkun kanssa?

Jos haluat keskustella papin kanssa, ota yhteys Olli Hallamaahan. Voimme sopia esimerkiksi puhelintapaamisesta, verkkokeskustelusta tai vaikkapa yhteisestä päiväkävelystä.

Ruotsin kirkon suomenkielinen Palveleva puhelin päivystää joka ilta klo 21-24 numerossa 020-26 25 00.

Palveleva puhelin - Sverigefinska telefonjouren

Onko elämäsi vaikeaa ja ihmissuhteet solmussa? Ahdistaako suru, sairaus tai taloudellinen tilanne? Oletko yksinäinen?
Ruotsin kirkon Palvelevassa puhelimessa voit keskustella luottamuksellisesti ja nimettömänä. Puhelin on avoin kaikille ja voit puhua suomea. Sinä valitset, mistä aiheesta haluat jutella ja halutessasi voit myös pyytää että kanssasi rukoillaan.

Terapiaa, valmiita ratkaisuja tai asiantuntijan neuvoja puhelin ei tarjoa. Sinua kuuntelee ja tukee päivystäjä, joka on saanut koulutuksen tehtävään. Hänellä on vaitiolovelvollisuus. 020-26 25 00 palveleva puhelin joka ilta klo 21–24.
www.svenskakyrkan.se/palvelevapuhelin

Känns det jobbigt just nu, i livet och relationer? Tynger sorg, sjukdom eller ekonomin ditt liv? Är du ensam med dina tankar? Svenska kyrkans sverigefinska telefonjour är till för förtroendefulla samtal. Du får vara anonym och behöver inte berätta var du bor. I jouren får du prata finska. Du bestämmer samtalsämnet och om du vill, kan du också be om förbön.

Jouren erbjuder inte terapi, experthjälp eller färdiga lösningar. Du får prata med en medmänniska som har fått utbildning i telefonsjälavård och som har tystnadsplikt.
www.svenskakyrkan.se/palvelevapuhelin

Adressit - Kondoleansbrev

Boon seurakunnassa on myynnissä suomalaisia surunvalitteluadresseja. Välitämme suomalisten kirkollisten järjestöjen painattamia adresseja. Adressien tuotolla tuetaan mm. Suomen kirkon Yhteisvastuukeräystä sekä Suomen Lähetysseuran työtä.

Useimmissa adresseissa on kolme vaihdettavaa sisälehteä: suomenkielinen, ruotsinkielinen ja tekstitön.

Adressien hinnat vaihtelevat 150–200 kruunun välillä.

Adressin noutaminen käy parhaiten silloin, kun Café Brunnen on avoinna. Mikäli ajat eivät sovi, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon puh. +46(8)7476600.

.......
Finska kondoleansbrev finns att köpa hos Boo församling. Vi förmedlar adresser utgivna av finländska kyrkliga organisationer. Intäkterna från adresserna stöder till exempel Finska kyrkas insamling Gemensamt ansvar samling och Finska Missionssällskapets arbete.

De flesta adresserna har tre utbytbara inlagor: finska, svenska och textlösa.

Adresserna kostar mellan 150 och 200 kronor.

Det går att hämta kondoleansbrev är när Café Brunnen är öppet. Om öppettider inte passar, vänligen kontakta församlingsexpeditionen, telefon +46(8)7476600.