Ungdom

Varje vecka har vi aktiviteter för dig som är ung i Boo. Kom och träffa andra som också funderar kring stort och smått i livet. Här kan du delta i en av våra konfirmationsgrupper, vara med i roliga aktiviteter, klura på vem Gud är, engagera dig som frivillig... Här finns något för alla oavsett om du är troende eller sökare - vi ses!

Vi erbjuder många spännande alternativ för konfirmation.

BLUB - Ledarutbildning

Många ungdomar engagerar sig i församlingens verksamheter. Vill du också vara med?

BOOst!

BOOst är en grupp för dig som redan är konfirmerad och vill fortsätta fördjupa dig i tron och livet, som en konfagrupp 2.0

Stress smart

En mötesplats för stresshantering för dig i årskurs 7 & 8. Klicka här för att läsa mer.

Ungdomskväll

Ungdomskväll är för dig i åk-7 och uppåt. Tisdagar, varje vecka, 16.30 - 21.00 i Kyrkans hus.

Ungdomsmässa för alla

Varje tisdagskväll kl 18.00 firar vi mässa, i Kyrkans hus, som vänder sig särskilt till konfirmander och ungdomar (och alla andra).

Boo Ungdomskör

Ungdomskör för dig mellan 12-16 år. Allt från klassisk musik och musikal till pop och gospel. Vi vill blir fler - kom och var med!

Ungiboo har blivit med Podcast

Första avsnittet från vårt ungdomsgängs egna podcast finns nu ute på Spotify! Lyssna på första avsnittet här!