Messy Church  röd vit gul
Foto: Annika Berglund

Messy Church!

Gemenskap, skapande och tacos - en gudstjänst för alla åldrar!

En fredag i månaden inbjuder vi till "Stökig kyrka" i Mariakyrkan, Sävast, klockan 17-19, två intensiva och roliga timmar. Tillsammans äter vi tacos och något gott till efterätt. Utifrån dagens tema så öppnar vi upp kyrkan med skapandeverkstad, lekrum, samtalsrum och hjärterum. Vi avslutar med drama, bön, rörelse och sång. Messy Church är en gudstjänstform för alla åldrar.

Boka plats:

Gärna senast onsdag samma vecka  till Eveliina Tel: 0921-775 74. eller sms 076-773 76 08. Ett namn och antal barn/vuxna samt eventuella allergier. Det går självklart även bra med sista minuten "drop in"  om andan faller på.

Kostnad:

60 kr/vuxen, 30 kr/barn (från 2 år) eller 160 kr/familj eller det du har möjlighet att betala. Vi tar kort, swish eller kontanter.

Välkommen!

Våren 2024