Middag mitt i veckan

För dig som passerat föräldraledighetens daglediga dagar men vill delta i sångstund och andakt under trivsamma former med avslutande middag.

Middag mitt i veckan börjar klockan fyra på eftermiddagen för fri lek och pyssel. Halvfem har vi andakt med en kort sångstund och klockan fem dukas middag fram för alla deltagare. När vi fikar efteråt är det fri lek fram till halvsju då vi säger hej då och önskar varandra allt gott tills vi ses igen.

Vi i träffas i nedre delen av lokal Lammet, ingång på baksidan av Församlingshemmet, Prästgårdsgatan 11 i Sundbyberg.

Vi kan ta emot 50 personer till varje middag (totalt, både vuxna och barn) och föranmälan sker via tove.nyberg@svenskakyrkan.se. Först till kvarn gäller, men vi upprättar även en reservlista för eventuella avbokningar.

Då det finns aktuella träffar planerade presenteras dessa nedan:

Middag mitt i veckan

Våren 2024