Föräldrabarngrupp

För barn 0-1,5 år med föräldrar. Vi träffas en gång i veckan i våra grupper, under terminstid på Lammet i församlingshemmet på Prästgårdsgatan 11 i Sundbyberg. Då blir det lek, fika och gemensam sång- och rytmikstund.

Grupper med anmälan

Man anmäler sig till en grupp och får ha kvar sin plats under hela terminen. Säg till om du vill ha platsen kortare tid så kan någon annan få den. Max 40 personer per grupp.

Tisdagar kl. 09.00 – 10.30 ”Josef”

Tisdagar kl. 11.00 – 12.30 ”Maria”

Tisdagar kl. 13.30 - 15.00 ”Jona”

Fredagar kl. 9.00 – 10.30 ”Mose” (välkomnar även äldre syskon)

Fredagar kl. 11.00 – 12.30 ”Mirjam”

Föräldrabarngrupper på Lammet

Anmälan till grupperna på Lammet (Prästgårdsgatan 11, Sundbyberg) görs till Tove Nyberg på mail tove.nyberg@svenskakyrkan.se

Terminstid hösten 2023

Terminsstart är vecka 36. Vi ses första gången  tisdagen den 5 september respektive fredagen den 8 september.

Terminen avslutas under vecka 50. Tisdag 12 december ses grupperna som vanligt. fredag15 december firar vi gemensam Småbarnsgudstjänst i Sundbybergs kyrka.

Terminstid våren 2024

Vårterminen startar v3 och avslutas i maj. Vi har en gemensam avslutningträff för alla grupperna på Lammet, tisdag 4 juni 2024.

Anmälan för vårterminens barn och föräldraträffar öppnar den 8 januari.

Välkommen även till:

En liten pojke har en skallra i munnen.

Föräldrabarn-träff, drop in

Välkomna till Krubban på Stallgatan 28 i Ursvik. Här har vi öppna föräldrabarn-träffar utan föranmälan. Alla är välkomna till lek, fika och sångstund.

En liten flicka sitter på golvet med en leksak i handen framför en vuxen.

Fredagsmys i Ursvik

Välkomna att fira Fredagsmys på Krubban i Ursvik!

Småbarnsgudstjänst och smörgåsfika

Några fredagar per termin är det småbarnsgudstjänst i Sundbybergs kyrka. Ta med era små krabater och kom fira med oss. Efteråt äter vi smörgåsfika tillsammans.

Middag mitt i veckan

För dig som passerat föräldraledighetens daglediga dagar men vill delta i sångstund och andakt under trivsamma former med avslutande middag.