Foto: Lars Lindgren

Tervetuloa mukaan ruotsinsuomalaiseen seurakuntatoimintaan!

Kerromme tällä sivulla suomenkielisistä seurakunnan toiminnoista sekä ajankohdista.

En grupp äldre människor vandrar tillsammans på en lerig väg.

Pyhiinvaellus

Vaellamme lauantaina 25/5 10-16 välisenä aikana n. 7 km:n pituisen matkan Tvetan ulkoilualueella (Tveta friluftsområde).

Någon trycker ner ett tänt ljus i en stor ljusbärare med sand.

Kaksikielinen retriitti

Linan kirkossa lauantaina 16/3 klo 10.00-17.00.

Kevään jumalanpalvelukset

S:ta Ragnhildin kirkossa

Torstaisin pidettävät rukoushetket, messut ja konsertit

Klo 12.00 S:ta Ragnhildin kirkossa.

Kuoro ja kanteleryhmä

Pohjantähdet -kuoro ja kanteleryhmä Täljen Kantelesiskot kokoontuvat harjoittelemaan keskiviikkoisin.

Raamatun äärellä

Raamatun äärellä - raamattupiiri kokoontuu parittomilla viikoilla keskiviikkoisin.

Dela lika och rädda liv

Var tionde människa i världen saknar sitt dagliga bröd trots att det finns tillräckligt med resurser för att alla ska kunna äta sig mätta. Du kan vara med och förändra det.

Läs mer och ge en gåva
Kolme graafista kuvaa caatista, puhelimesta ja nettikirjeestä.

Palveleva puhelin

I Sverigefinska telefonjouren kan du prata finska, chatta eller skriva ett digitalt brev. Ruotsin kirkon keskusteluapu ja kriisipuhelin. Voit soittaa, lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa luottamuksellisesti.

SÖDERTÄLJEN RUOTSINSUOMALAINEN SEURAKUNTATYÖ
on osa Ruotsin kirkon toimintaa. Toimitamme myös kasteita, vihkimisiä ja hautauksia joko suomeksi, ruotsiksi tai molemmilla kielillä.

Meiltä voit myös ostaa suomenkieliset suruadressit. Tiedot suomenkielisistä työntekijöistä löydät ruotsinkieliseltä sivulta ’Personal’.

Käyntiosoite: Mälaregatan 4. Postiosoite: Sverigefinskt församlingsarbete, Mälaregatan 6, 151 71 Södertälje. Puh. 08-550 913 50 (Tuula puhuu suomea).