en skogsvy.

Vägen vidare

När någon som stod dig nära har dött påverkas ditt liv på olika plan. Nya känslor och svåra tankar kan komma. Varje människas sorg är unik men ibland kan det vara en hjälp att dela sina tankar och erfarenheter med andra som är i liknande situation.

Samtalsstöd för dig som mist någon genom suicid

Svenska kyrkan i Skövde och Sjukhuskyrkan på SkaS erbjuder samtalsgrupper för dig som sörjer. En kravlös gemenskap där det finns plats för din sorg, dina känslor, funderingar och ord.

Alla grupper är kostnadsfria och vi berättar gärna mer när vi träffas.
Varmt välkommen att höra av dig.

Ny grupp för efterlevande till suicid startar 12/10 kl. 18.00 i Prostgården, Kyrkans hus, Kyrkogatan 5, Skövde. Läs mera under puffen Vägen vidare nedan.