Liten glad flicka
Foto: Alex Giakomini /Ikon

Barn och unga i Själevad

En liten flicka sitter på golvet med en leksak i handen framför en vuxen.

Liten och stor Själevad

Nu börjar vi igen! Med ny dag och tid, välkommen torsdagar kl. 9.00-11:30.

Liten glad flicka

Barnkörer i Själevad

I Själevads församling ges sångglada barn och ungdomar i åldrarna 6 år och uppåt möjlighet att sjunga i kör.

Signe

Varje torsdag förmiddag får någon av församlingens förskolor besök av clownen Signe för en liten föreställning om allt mellan himmel och jord!

Lugna rummet

När vilar du? När ger du dig själv medvetet tid till återhämtning och eftertanke utan att sova? Lugna rummet är en oas där du tillsammans med andra får unna dig en lugn stund.

Kyrka - Skola i Själevad

Tid för stillhet, musikhistoria och bibelns äventyr får eleverna i låg och mellanstadiet i Själevadskolan på olika sätt ta del av i nära samarbete med Svenska kyrkan.

Följ oss på Instagram om du vill vara uppdaterad.

Vi finns på Instagram som @svenskakyrkansjalevad. Följ oss och få senaste uppdateringar om vad som händer hos oss vardag som helg.