En bebis ligger på en filt på golvet.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Musiklekis - Mötesplatser barn 0-5år med vuxna

Svenska kyrkan på norra Gotland har flera mötesplatser för er som är hemma med barn fyllda med lek, sång, prat och fika. En mötesplats för bebisar, små barn och vuxna som ger ett bra tillfälle att träffas och lära känna andra barn och vuxna! Passar bäst för barn mellan 0-5 år. Fika till självkostnadspris!

RS-virus, covid-19 och barnverksamhet

Efter ett år av pandemi gör nu alla "vanliga" men inte desto mindre besvärliga virus comeback. Kom bara om du är frisk, tvätta händerna ofta och håll lite avstånd - det vi lärt oss av corona gäller också för att minska spridningen av RS-virus och magsjuka hälsar smittskyddsläkare Maria Amér. Svenska kyrkan på ön har tät kontakt med smittskyddsenheten för att få råd och stöd både kring RS och covid-19-spridningen. Just nu är antalet fall av RS på ön ännu lågt, och det finns ingen rekommendation att stänga verksamheter. Anmäl dig och ditt barn till ledaren, så får du SMS om läget ändras.

Skicka gärna ett sms till ledaren om ni kommer!
Fyll gärna i kontaktformuläret här.
Vi tänker på varandra och försöker hålla avstånd i lokalen.

Lummelunda församlingshem tisdag Nu: ny tid! 10-11.30

Kontakt: Renée Strage Nylander 072-713 27 42