Reload - ungdomsgrupp för åk 7 och uppåt

Reload - en ungdomsgrupp för åk 7 och uppåt. Tisdagar kl.18.00–20.30 (med drop in från kl.16.00) i Fässbergs församlingshem.

Reload

Vi behöver ladda om våra batterier ibland - inte bara våra egna mobiler utan även vårt hjärta och själ. Tisdagar kl 18.00-20.30, i Fässbergs församlingshem, Mölndals centrum under skolåret. För- och efterhäng från kl 16.00-21.00

Vi behöver ladda om våra batterier ibland - inte bara våra egna mobiler utan även vårt hjärta och själ. Och det bästa sätt vi kan göra det på är ju med varandra i gruppen och med Jesus.

Fika, lek, Jesus och gemenskap

Vi träffas i Ungdomslokalerna ”Hägnet” i Fässbergs Församlingshem, Terrakottagatan 3B i Mölndal, kl.18.00–20.30. Man kan komma från kl.16.00 och stanna till 21.00 för att ”hänga” lite extra. Ibland har vi också lovaktiviteter, läger och ledarträning.

Anmälan till gruppen krävs.

Reload>> (pdf)

Anmälan till ungdomsverksamhet i Fässbergs församlingshem. Jag anmäler min ungdom till följande verksamhet.

Det är OK för mig att mitt barn finns med på bild i Svenska kyrkan Mölndals olika informationskanaler. (Webbsida/blogg/Facebook/Instagram/tryckta medier)

Kontakt vårdnadshavare

Hägnet - Fässbergs församlingshem

På entréplanet i Fässbergs församlingshem ligger lokalen "Hägnet". Lokalerna innehåller fikarum med plats för 28 personer, en köksdel och en hall, belägna på entréplanet på Fässbergs församlingshem. Adress: Terrakottagatan 3B, Mölndal

Glada ungdomar utanför kyrka, sommarbild

Ungdom

Svenska kyrkan Mölndal har mycket verksamhet för unga med både öppna grupper, enstaka evenemang och kurser för dig som vill delta i aktiviteter före, under och efter din konfirmationstid.