Kyrka smyckad med rosenbukett
Foto: Magnus Aronson/IKON

Boka vigsel

Planerar ni för bröllop? Om ni vill boka vigsel kan ni antingen boka här på webben, besöka oss, ringa eller mejla vår församlingsexpedition. Det är viktigt att ni tar kontakt i god tid, särskilt om ni vill ha en speciell dag, plats eller tid för er vigsel.

Välkommen att boka en tid för vigsel direkt här på webben!
Välj kyrka och/eller datum och få upp lediga tider i kalendern. Välj en tid och fyll i uppgifter i formuläret som öppnas. När bokningen skickats till oss, gör vi en avstämning innan vi skickar ut en definitiv bekräftelse.
Ange vid bokningen om ni vill låna brudkrona till vigseln. Om ni bokar via webben så skriv i rutan om övriga önskemål.
Syns det inga vigseltider i kalendern så beror det på att vigseltiderna redan är bokade. Det går att boka tid för vigsel senast 14 dagar innan. Hittar ni ingen tid som passar så kontakta församlingsexpeditionen.

Vid frågor kontakta församlingsexpeditionen, tel. 0920 - 26 48 60 eller mejla  luleadomkyrko.bokning@svenskakyrkan.se

Alla personuppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagar. Du kan läsa mer om hur, varför, hur länge och dina rättigheter via denna länk

Kontakt: Församlingsexpeditionen

Luleå domkyrkoförsamlings expedition