Kaffe med hopp!

Välkommen till en mysig stund med mycket hopp i Stefanskyrkan i Vanadislunden. Vi inleder med en andakt och därefter fikar vi och samtalar om kristen tro, om livet i allmänhet och har trevligt tillsammans. Varje tillfälle har sitt eget tema.

Vårterminen startar 16 januari 2024.

Välkommen till en mysig stund med mycket hopp i Stefanskyrkan i Vanadislunden

Vi inleder med en andakt och därefter fikar vi och samtalar vi om kristen tro och livet och har trevligt tillsammans. Varje tillfälle har sitt eget tema och vi utgår från lite olika samtalsmaterial. Många glada skratt blandas med samtal om livets ibland svåra stunder. Vi behandlar ämnen som hälsa, terrorhot, fattigdom, flyktingar och miljö.

Tisdagar kl 13.00–14.30 i Stefanskyrkan, Vanadislunden.

Alla är välkomna, oavsett livsåskådning. Det är gratis att delta. Ingen föranmälan behövs, utan det är bara att dyka upp! Vi ses!

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!

Familj till familj på Norrmalm

Ett nätverk på facebook där du kan ge eller få hjälp. Vill du stöjda - Swisha din gåva till 123 555 7483 och märk inbetalningen ”Familj till familj på Norrmalm”. Läs mer om gruppen »