Fredagsmusik – Tonerna

Fredagsmusik! Idag önskar vi er en trevlig helg med tonerna från sopran Karin Lundin och Oskar Hanson på flygel. Låten som just heter ”Tonerna” är skriven av Carl Leopold Sjöberg och texten av Erik Gustaf Geijer. Sätt på volymen, stanna upp en stund och bara njut!

Videoproduktion: Jessica.

Se filmen här ››

Musikprogram 2024

Vi bjuder på ett brett utbud av musikevenemang med hög konstnärlig kvalitet. Nedan ser ni vårt konsertutbud för våren 2024.

Vilken lyckad releasefest!

Fredagen den 13 maj firade vi att musiken till vårt utbildningsmaterial Pray for Europe nu är färdiginspelad och tillgänglig för alla att ta del av. Det blev en storslagen fest med mycket musik.

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!