Förfrågan om bröllop

Vi har två vackra kyrkor i centrala Stockholm. Här kan ni enkelt fylla i vilken dag, tid och i vilken kyrka ni vill ha ert bröllop.

Fyll i så mycket som möjligt i formuläret så kontaktar vi dig så snart vi kan. Vi kan förstås inte garantera att tiden och platsen ni önskar är tillgänglig, men vi gör vårt bästa för att möta era behov. Har ni speciella önskemål gällande präst, psalmer, hyra av brudkrona m.m. så noterar ni det under ”Övriga frågor och önskemål”.

Önskad tid för vigsel i Stefanskyrkan:

Önskad tid för vigsel i S:t Johannes kyrka. S:t Johannes kyrka är under för renovering av kyrktornet fram till sommaren 2024, med avspärrningar, byggställningar och byggkran vid stora trappan, huvudentrén och delar av kyrkogården.

Jag samtycker att mina uppgifter registreras och behandlas enligt S:t Johannes församlings integritetspolicy.

Johannessalen

Under S:t Johannes kyrka finns tre otroligt vackra samlingsrum för privatpersoner, företag och föreningar att hyra. Bjud in till bröllopsmiddag, dop- och begravningskaffe, födelsedagsfest eller konferens i en unik miljö!

Stefanssalen

Det går bra att hyra Stefanssalen vid dopkaffe, vigselmottagning och begravningskaffe eller för möten, middagar och fest. Salen ligger på Frejgatan 31, i nära anslutning till Stefanskyrkan.