Digital Stefansgudstjänst 6 januari

Varmt välkomna till vår digitala Stefansgudstjänst, på trettondedag jul, som vi sänder från Stefanskyrkan i Stockholm. Sjung med oss från där du är, lyssna till inspirerande betraktelser och så ber vi tillsammans. Sist men inte minst önskar vi er alla en god fortsättning på det nya året!

Varmt välkommen att delta där du är via din telefon, dator eller iPad.

Diakon: Micaela Leijonmarck Pilati
Socionom: Thomas Axelsson
Musiker: Martina Möllås, Maria Sandell, Ingemar Berglind, Oskar Hanson, Bo Karlsson, Hasse Johnzon och Michael Axelsson.
Filmproduktion: Jessica Mossberg

Se gudstjänsten här ››