Digital Stefansgudstjänst 21 februari

Varmt välkommen till en innerlig och varm Stefansgudstjänst som berör temat: Prövningens stund. Vad prövningar går du igenom just nu?

Diakon Michaela Leijonmarck Pilati leder dig igenom den digitala gudstjänsten och inspirerar med sina berättelser. Vidare får du lyssna till vacker och berörande sång som du gärna får sjunga med i.

Medverkande:
Diakon: Michaela Leijonmarck Pilati.
Musiker: Ingemar Berglind, Martina Möllås och Maria Sandell.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››

Kollekten denna dag går till församlingens arbete med ungdomar och konfirmation. Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva!