Digital Stefansgudstjänst 14 februari

I dagens gudstjänst får du ta del av Annika Björnströms inspirerande betraktelse om fastlagstiden, om att bygga murar och att finna kärlekens väg. Du får lyssna och gärna sjunga med i vackra sånger och psalmer. Och som vanligt ber vi och tänder ljus. Varmt välkommen att delta, där du är.

Varmt välkomna att fira digital Stefansgudstjänst med oss med tema: Kärlekens väg. Kollekten denna dag går till ACT Svenska kyrkan. Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva!

Medverkande:
Präst: Annika Björnström.
Musiker: Ingemar Berglind, Oskar Hanson, Martina Möllås och Maria Sandell.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››