Digital Stefansgudstjänst 10 januari

Varmt välkomna till vår digitala Stefansgudstjänst, som vi sänder från Stefanskyrkan i Stockholm.

Välkomna att fira en digital gudstjänst tillsammans med oss! Vi läser ur dagens evangelium och vi ber och önskar att detta nya år vi gått in i ska bli ett friskt och bra år för oss alla. Ta del av en inspirerande betraktelse, sjung gärna med i psalmen 646 och läs Fader vår med oss.

Präst: Catharina Segerbank. Diakon: Micaela Leijonmarck Pilati. Musiker: Martina Möllås. Videoproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››