Digital Sinnesrogudstjänst Palmsöndagen

Varmt välkommen till Sinnesrogudstjänst på Palmsöndagen. Diakon Christer leder oss genom gudstjänsten där vi bland annat får lyssna till Erlands tankeväckande tal om hur vi behandlade Jesus kontra hur vi behandlar varandra idag i sociala medier. Vi får även lyssna till en nyskriven låt av Buster och Thomas och så ber vi Sinnesrobönen. Men först inleder Oskar med en vacker psalm, som du gärna får sjunga med i. Varmt välkommen att delta där du är!

Dagens kollekt går till ACT Svenska kyrkan.
Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva! ❤

Medverkande:
Diakon: Christer Schwartz. Talare: Erland Ros.
Musiker: Oskar Hanson, Thomas Axelsson och Buster.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››