Digital Sinnesrogudstjänst 28 februari

Dagens Sinnesrogudstjänst har temat Den kämpande tron och du får lyssna till Erlands gripande tal om när han fick kämpa med sin tro. Varmt välkommen att delta från där du är.

Dagens Sinnesrogudstjänst har temat Den kämpande tron och du får lyssna till Erlands gripande tal om när han fick kämpa med sin tro. Buster, Thomas och Oskar spelar och sjunger och vi får även lyssna till Himlens alla tre där Christer medverkar med diktläsning. Vi ber sinnesrobönen tillsammans och tänder ljus. Varmt välkommen att delta från där du är.

Dagens kollekt går till Kyrkans SOS. Swisha valfri gåva till 123 563 86 30.
Tack för din gåva!

Medverkande:
Diakon: Christer Schwartz.
Talare: Erland Ros
Musiker: Buster, Thomas och Oskar.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››

Sinnesrogudstjänst med hopp

Sinnesrogudstjänst med hopp är en gudstjänst som både rockar och berör. Vi delar vi livets svårigheter och glädjeämnen. Vi ber, tänder ljus och sjunger tillsammans. Den firas alltid med mycket musik.