Digital gudstjänst 7 mars 2021

Catharinas inspirerande berättelse om tre kvinnliga skyddshelgon ger både hopp och mod och är högaktuell i den tid av prövning vi befinner oss i. Du får också lyssna till vacker musik med Oskar Hanson på flygel och Frieda Mossop på violin. En härlig stund av inspiration och avslappning på samma gång.

Dagens betraktelse, tredje söndagen i fastan, handlar om tre kvinnliga skyddshelgon. Catharinas inspirerande berättelse om de tre kvinnorna ger både hopp och mod och är högaktuell i den tid av prövning vi befinner oss i. Du får också lyssna till vacker musik med Oskar Hanson på flygel och Frieda Mossop på violin. En härlig stund av inspiration och avslappning på samma gång.

Varmt välkommen att delta från där du är!

Dagens kollekt går till ACT Svenska kyrkan.
Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva!

Medverkande:
Präst: Catharina Segerbank.
Musiker: Oskar Hanson och Frieda Mossop.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

www.svenskakyrkan.se/johannes