Digital gudstjänst 21 mars 2021

Välkommen till en härlig stund av inspiration och avkoppling på samma gång. Idag leds den digitala gudstjänsten av diakon Micaela Leijonmarck Pilati. Ta del av hennes inspirerande betraktelse om rädsla och mod. Vi sjunger vackra psalmer tillsammans och så ber vi och tänder ljus. Varmt välkommen att delta där du är!

Dagens kollekt går till Svenska Kyrkans Unga och Sveriges Kyrkosångsförbund. Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva! ❤

Medverkande:
Diakon: Micaela Leijonmarck Pilati.
Musiker: Ingemar Berglind, Oskar Hanson, Martina Möllås och Maria Sandell.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

Se gudstjänsten här ››