Digital gudstjänst 14 mars 2021

En härlig stund av inspiration och avkoppling på samma gång. Varmt välkommen att delta där du är! Idag har vi en gästpredikant. Ta del av Arvid Elenäs, prästkandidat i Stockholms stift, inspirerande betraktelse om hur vi kan glädjas åt det vi har men även känna glädje i att dela med oss. Du får också lyssna till vacker musik bland annat vår egenskrivna låt ”Ditt hjärta ska få av Guds frid” som vi använder i vårt utbildningsmaterial Pray for Europe.

En härlig stund av inspiration och avkoppling på samma gång. Varmt välkommen att delta där du är! 🙏

Idag har vi en gästpredikant. Välkommen att ta del av Arvid Elenäs, prästkandidat i Stockholms stift, inspirerande betraktelse om hur vi kan glädjas åt det vi har men även känna glädje i att dela med oss. Du får också lyssna till vacker musik bland annat vår egenskrivna låt ”Ditt hjärta ska få av Guds frid” som vi använder i vårt utbildningsmaterial Pray for Europe.

Dagens kollekt går till församlingens arbete med ungdomar och konfirmander. Swisha valfri gåva till 123 563 86 30. Tack för din gåva! ❤

Medverkande:
Präst: Annika Björnström.
Gästpredikant: Arvid Elenäs.
Musiker: Ingemar Berglind, Martina Möllås och Maria Sandell.
Filmproduktion: Jessica Mossberg.

www.svenskakyrkan.se/johannes