Digital 4:dje Adventsgudstjänst

Varmt välkomna till vår digitala gudstjänst den 4:e advent som vi sänder från Stefanskyrkan i Stockholm. Denna söndag är temat Herrens moder och vi firar Maria som hade modet att säga Ja till livets utmaningar. Sjung med oss från där du är, lyssna till inspirerande betraktelser och så ber vi tillsammans. Sist men inte minst önskar vi er alla en riktigt God Jul!

Varmt välkommen att delta där du är via din telefon, dator eller iPad.

Präst: Catharina Segerbank
Diakon: Micaela Leijonmarck Pilati
Musiker: Martina Möllås, Maria Sandell, Ingemar Berglind, Oskar Hanson, Bo Karlsson, Hasse Johnzon och Eleonora Poignant.
Gudstjänstvärdar: Birgit Alvarson och Katrin Claassen
Filmproduktion: Jessica Mossberg