Digital 3:dje Adventsgudstjänst

Var med och fira 3:dje adventsgudstjänst med oss! Diakon Micaela Leijonmarck Pilati bjuder på en vacker adventsbetraktelse och våra barnkörer bjuder på glad luciastämning. Ellika Sahlin och Oskar Hanson bjuder på stämningsfull sång och alla kan sjunga med! Vi tänder ljus och ber.

Varmt välkommen att delta där du är via din telefon, dator eller iPad.

Diakon: Micaela Leijonmarck Pilati
Präst: Annika Björnström.
Musiker: S:t Johannes barnkörer Joy och Happy under ledning av Martina Möllås och Maria Sandell. Ellika Sahlin och Oskar Hansson.
Videoproduktion: Jessica Mossberg www.svenskakyrkan.se/johannes

Se gudstjänsten här ››