Christers hörna – Det ringer in

Det ringer in. Förr i tiden ringde fröken med en liten klocka när det var dags att gå in i klassrummet, kommer ni ihåg? Det och mycket annat funderar Christer på idag. Mycket förr är sig likt även idag, men hur blir det framöver?

Avslutningsvis får vi njuta av en vacker sommarhälsning från våra vuxna körsångare och musiker. För Christer och Jessica ringer det in för lite ledighet från Christers hörna. Men vi ses gärna på kyrkbänken och i våra kyrkor och du kan alltid se fler filmer med Christer på YouTube.  Till vår kanal ››

Filmproduktion: Jessica Mossberg
Se filmen här ››

S:t Johannes kyrka

S:t Johannes kyrka är en katedralliknande kyrka med en fantastisk interiör och plats för 900 personer. Kyrkan ligger högst upp på Brunkebergsåsen i Stockholm. Trots sin placering mitt i centrala Stockholm och trots sin storlek, ligger kyrkan undanskymd från omgivande kvarter.

Familj till familj på Norrmalm

Ett nätverk på facebook där du kan ge eller få hjälp. Vill du stöjda - Swisha din gåva till 123 555 7483 och märk inbetalningen ”Familj till familj på Norrmalm”. Läs mer om gruppen »

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!