Liljebladet

Vårens utgåva av församlingstidningen Liljebladet delas ut till samtliga hushåll i Götene kommun under perioden 1-3 mars av Svensk Direktreklam.

Götene pastorats församlingstidning Liljebladet innehåller en blandning av artiklar, evenemangstips, kalender, annonser och teologi. Tidningen produceras av Götene pastorats egna personal och distribueras till samtliga hushåll i Götene kommun av Svensk Direktreklam fyra gånger om året.

Liljebladet är klassad som ODR Samhällsinformation och delas ut till alla hushåll, även till dem som har en brevlåda märkt "Nej tack till reklam".

Liljebladet finns även att hämta i kyrkor och församlingshem.

Ansvarig utgivare: Leif Nordlander

HAR DU INTE FÅTT LILJEBLADET?
Bor du i Götene kommun men ändå inte fått Liljebladet i din brevlåda? Anmäl utebliven tidning via gotene.pastorat@svenskakyrkan.se eller
via tel. 0511-285 00 senast 7 dagar efter utdelningsdatum.
Uppge ditt namn och fullständiga adress när du anmäler din saknade tidning.

* Sommaren 2023 hade församlingstidningen Liljebladet uppehåll pga upphandling av ny distributör.