Write Your Self - Workshop

Vill du vara med och utforska skrivande som stärkande, läkande verktyg? Har du behov av att hitta tillbaka till din egen röst och tror att skrivande kan hjälpa? Har du en särskild berättelse du vill skriva?

Write Your Self är en skrivmetod som syftar till att föra röst, val och egenmakt till den som skriver. Metoden har tagits fram för skrivande efter trauma, men kan även användas i andra sammanhang för att stärka den som skriver.

Välkommen att anmäla dig till en tvådagars workshop med en uppföljningsdag där du får hjälp att komma i gång med att skriva utifrån dig själv och det du bär på. För de som önskar finns det möjlighet att skriva på ett gemensamt tema. Vi äter vegansk soppa med smörgås och kaffe/te med något gott till under de två första dagarna. Vid sista tillfället serveras eftermiddagsfika.

När?

Del 1: Lördag 9 mars - söndag 10 mars 2024
Del 2: Uppföljande 7 april 2024

Var?

Diakonala enheten, Bertels Andréns väg 5, Sköndal (i närheten av Stora Sköndals kyrka). Gratis parkering vid kyrkan på Hjalmar Danells väg 1

Kostnad

300 kr/person (alla tre tillfällen ingår i den kostnaden). Mat & fika ingår i priset.

Julia Isomettä och Carola Backlund
Båda är certifierade i skrivmetoden Write Your Self

Kontakt och anmälan

Gruppen är fullbokad, men du kan kontakta oss för väntelista