Foto: Alex & Martin /IKON

Ungdomar

Konfirmation, gaming events, träffa kompisar, fika, göra podcast, se film, lär dig spela orgel eller piano, prata om sånt som är viktigt (och mindre viktigt) eller bara hänga

Konfirmation

Vad är viktigt för ett gott liv? Vem är jag och vem vill jag vara? När du är konfirmand finns möjlighet att fundera på sådant som vi kanske inte gör varje dag. Du får också ta reda på vad kristen tro är, åka på läger, lära känna nya människor eller lära känna gamla vänner på nytt sätt. Du är inte ensam om att fundera över livet. Välkommen att bli konfirmand!

Skola - kyrka

Svenska kyrkan Eslöv vill vara en resurs för barn, ungdomar, studenter och personal inom grund-, gymnasieskola samt folkhögskolan, SFI och vuxenutbildning – som samtalspartner, traditionsbärare och kunskapsförmedlare.

Svenska kyrkan Eslövs grupper för dig som är ung i Eslöv med omnejd

Flyinge – för dig som är ung

Spellistan om kärlek

Musik är pepp. Så en av våra konfagrupper gjorde en spotifylista om kärlek. Konfa kärlek heter den. Kolla gärna in den.