Foto: Maria Svensk

Lediga jobb

Nedan publicerar vi lediga jobb i pastoratet. Om det är tomt i listan så finns inga lediga jobb för tillfället.

Här hittar du aktuella jobb

Ledig tjänst: kyrkogårdsarbetare, 100 %

Publicerad:

Vi söker dig som är ansvarsfull och driven, med förmåga att se och möta människor. Tjänsten är en 100 % tillsvidareanställning och innebär alla förekommande uppgifter på en kyrkogård. Du ska ha vana vid maskiner. Kom och bli en del av vårt positiva gäng!

Ledig tjänst: vikarie till kyrkogårdsförvaltningen

Publicerad:

En av våra medarbetare kommer vara föräldraledig och därför söker vi en vikarie under juni-augusti 2024. Du kommer arbeta i vår tekniska arbetsgrupp inom kyrkogårdsförvaltningen.

Lediga tjänster: diakon

Publicerad:

Nu söker vi två diakoner till Enköpings pastorat, 100 %. Den ena tjänsten har inriktning praktiskt arbete och strategi, den andra har fokus på barn, familj och ungdom.

Här hittar du övriga lediga jobb i Svenska kyrkan i Sverige och utomlands

En kvinnlig präst står utomhus med en kaffemugg i handen och samtalar leende med någon.

Lediga jobb i Svenska kyrkan

På den här sidan hittar du en del av alla lediga jobb i Svenska kyrkan. En del församlingar, pastorat och stift publicerar lediga jobb på sina egna webbsidor.