Ungdomskväll, After school och TGIF

Mötesplatser för dig som vill träffa vänner och är nyfiken på vad kyrkan är för något.

After school

Häng, fika och möjlighet att plugga i väntan på kvällens aktiviteter. Till Grottan kan du komma direkt efter skolan. Gratis och ingen anmälan.
Tid: 16.00.
Hösten 2023: onsdagar 6 september-13 december.
Plats: Församlingens Hus.
Kontakt: Louise Almén, louise.almen@svenskakyrkan.se

Ungdomskväll

En mötesplats för dig som vill träffa vänner och är nyfiken på vad kyrkan är för något. Vi träffas varje onsdagskväll i Församlingens Hus och diskuterar livet och tron, hänger, gör olika projekt, spelar musik och/eller har drama. Och så fikar vi så klart!

Tid: 19.00-21.00
Hösten 2023: onsdagar 6 september-13 december (ej under skollov).
Plats: Församlingens Hus, Angantyrvägen 39 i Djursholm

TGIF

Ungdomshäng med extra happening fredagskvällar parallellt Tac-o-Lov.
Tid: fredagarna 10 november, 8 december, 19 januari, 23 februari, 22 mars 17.00–21.00.
Plats: Församlingens Hus
Kontakt: pontus.degreus@svenskakyrkan.se

Kvällsmässa

Varje onsdag är det mässa. Mässan kan vara ett tillfälle att stanna upp och hämta ny energi, eller varför inte tända ett ljus för någon som du tänker mycket på just nu?
Tid: Onsdagar kl. 18.30.
Hösten 2023: onsdagar 6 september-6 december.
Plats: Danderyds kyrka