Ungdomskväll

Ungdomskvällarna är till för dig som vill upptäcka och dela kristen tro. Vi ses varje onsdag i Ängbykyrkan.

Ungdomskvällar i Ängbykyrkan

Onsdagar kl. 19.00–21.30 är dörren öppen till Loftet i Ängbykyrkan. Kl. 18.30 firar vi en enkel mässa med bönen, tystnaden och musiken i centrum. Unga ledare från församlingen står för musiken. Kl. 19.00 börjar vi kvällens eventuella program.

I skolan kan kraven hopa sig. Då kan det vara skönt med andra sammanhang. I Ängbykyrkan träffas en massa underbara unga människor varje vecka – kom och lär känna oss!

På Ungdomskvällarna i Ängbykyrkan kan du hänga, snacka, fira andakt och mässa, spela spel, fika och en massa annat roligt. Här finns plats för dig som vill som vill upptäcka och dela kristen tro. Hos oss får du vara den du är!