Glöstorpskyrkans församlingslokaler

I Glöstorpskyrkan är församlingsutrymmen sammanbundna med kyrkolokalen, däribland stora salen och ungdomsrummet som är möjliga att hyra.

Glöstorpskyrkan har två lokaler som kan hyras i samband med dop, kyrklig begravning (minnesstund) eller vid kyrklig vigsel. Föreningar, kommun och företag kan i vissa fall hyra våra lokaler, vid intresse kontakta oss på 031-17 98 00.

Stora salen
Stora salen är en luftig sal som rymmer max 80 personer. Kostnad från 1100 kr. Lokalen har även ett tillhörande kök.

Ungdomsrummet
Ungdomsrummet lämpar sig för det mindre sällskapet då salen rymmer max 18 personer. Kostnad från 800 kr. Rummet har tillgång till tillhörande kök som delas med stora salen.

INFORMATION HYRA LOKAL

Om du vill hyra en lokal, kontakta expeditionen på telefon 031-17 98 00 eller via e-post backapastorat.bokning@svenskakyrkan.se

Om du vill boka lokalen i samband med dop kan du boka dopet och lokalen samtidigt på hemsidan Dop - Backa pastorat (svenskakyrkan.se)

När du bokar får du även kontaktuppgifter till våra vaktmästare för utlämning av nycklar och praktiska detaljer.