Alla-kan-sjunga-kören: Tusen röster

Sjunger du i duschen, i bilen eller när du städar? Har du funderat på att börja sjunga i kör men inte vågat ta steget? Vi ses varje torsdag kl 18.30 - 20.00 i Sundbybergs kyrka. Kören kräver inga förkunskaper och är kostnadsfri.

Tusen röster
Alla-kan-sjunga-kör som ger dig rösträtt! Vi sjunger allt från psalmer och visor till pop och gospel. Du behöver ingen sångvana eller notkunskap. Tillsammans skapar vi sångglädje och övar oss i att våga mer, grundläggande sångteknik och gehör. Kom varje vecka eller när du har möjlighet. Vi sjunger många låtar du hört förut: pop, rock, radiohits, svenska klassiker och mycket mer.

Välkommen på torsdagar kl 18.30-20.00 i Sundbybergs kyrka! Använd ”Kajutaingången” när du kommer till kören.

För frågor och anmälan, kontakta:

Birgitta Nicklasson
08-635 33 88 | birgitta.nicklasson@svenskakyrkan.se