Amanda Sparf med vänner är en kvartett bestående av sång, trumpet, piano
och elbas som spelar visa, pop och jazz.
”Vi bjuder in till en konsert där sommaren får ta form genom visa, pop och jazz. Välkända sånger och texter, liksom mindre bekanta.
Lugnt och somrigt, men även nyarrangerat och finstämt.”
Amanda Sparf, sång.
Vilhelm Öhrström, piano.
Axel Madenfalk, elbas.
Lucas Johansson, trumpet.