Foto: Alex och Martin

Miniorer & Team Joy

Nu har grupperna som tidigare hette Miniorerna, Mini Team Joy och Team Joy blivit en grupp.

Miniorer & Team Joy är nu en grupp för dig som är 5-10 år. Vi ses onsdagar 16:30- 18:00 i Kyrkbacksgården. Vi sjunger, leker, pysslar och har roligt tillsammans.

Vecka 3 är första samlingen för våren 2024. Välkommen att vara med i gemenskapen du också!

Kontakta någon av ledarna om du vill anmäla dig.

Maggan Lund

Södra Vedbo pastorat

Mer om Maggan Lund

Maggan Lund är församlingspedagog och arbetar med barn och ungdomar i Eksjö församling. Hon har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö.

Marie-Louise Johansson

Södra Vedbo pastorat

Enhet Gudstjänst och Musik, Personal Eksjö församling, Personal i Södra Vedbo pastorat, Musiker

Mer om Marie-Louise Johansson

Marie-Louise Johansson är kyrkomusiker med särskilt ansvar för barn och ungdomskörerna i Eksjö församling. Hon har sitt kontor i Kyrkbacksgården Eksjö.