Foto: IKON

Livets stora stunder

Dop, konfirmation, vigsel och begravning.

Dop

Ett litet barn har kommit till världen. Det vill vi gärna fira tillsammans med er - välkommen till dop! För dig som är förälder kan dopet vara ett tecken på tacksamhet, att du har fått bli förälder till just denna lilla människa.

Konfirmation- ett äventyr!

Kom och ta reda på vad kristen tro handlar om och vad den betyder just för dig! Välkommen att bli konfirmand i Snöstorps församling!

Vigsel

Att gifta sig i Svenska kyrkan kan vara allt från ett litet intimt bröllop, till ett bröllop med många gäster och en stor fest. Det är alltid brudparet som bestämmer.

Begravning

Vanligtvis kontaktas en begravningsbyrå av dödsboet, för vidare kontakt för bokning av kyrka, dag, präst m m. Men givetvis kan vi hjälpa till att svara direkt på sådana frågor. Här nedan kan du läsa mer om begravning.