Foto: Johannes Frandsen/IKON

Barn och ungdom

Alla får vara med i Guds familj. Barnen har en särskild plats i vår församling och i Guds stora familj. I Snöstorps församling hittar du många verksamheter för ditt barn, oavsett ålder.

Barn och ungdom i Snöstorps prästgård

I Snöstorps prästgård finner du en hemlik miljö och en underbar trädgård att vistas i för alla åldrar. Välkommen!

Barn & Ungdom Vallåskyrkan

I grupperna har vi olika tema kring berättelserna hämtade ifrån ”Barnens Bästa Bibel”. Det kommer även bli tid till mellanmål, lek, skapande, sång och annat skoj! Vi avslutar varje grupptillfälle med en andakt, ljuständning, sång och bön.

Barn & Ungdom i Breared

I Simlångsdalen hittar du mängder av aktiviteter nära sjö och skog.

Barn & Ungdom Eldsbergabygden

Barn- och ungdomsarbetet i Trönninge och Eldsberga är omfattande och växer för varje år. Det tycker vi är stimulerande och roligt.

Barn & Ungdom Fyllinge

Mariakyrkan har bra anpassade barnlokaler och ligger i Fyllinges centrum. Välkommen till hos oss!

Konfirmation- ett äventyr!

Kom och ta reda på vad kristen tro handlar om och vad den betyder just för dig! Välkommen att bli konfirmand i Snöstorps församling!