Närbild på en handplockad blombukett.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Mötesplatser

Soppluncher, pilgrimsvandringar, öppet hus, församlingskvällar, studiecirklar m m. Vi vill att du ska känna dig välkommen till våra gudstjänster och mötesplatser. Precis som du är. Vi hoppas att du kan komma!

Fika i Snöstorps prästgård

Välkommen till Snöstorps prästgård för att i all enkelhet komma och trivas med varandra över en kopp kaffe.

En bit mat tillsammans

Välkommen till en bit mat i gemenskap! Alla är välkomna!

Två personer dricker te.

Träffar med programpunkter

Eldsbergaträffen, Snöstorpsträffen och Vallåsträffen. Vid de olika träffarna blir det en programpunkt och kaffeservering.

Studiecirkel

Ny studiecirkel i höst kring boken Tradition och liv.

Brearedsträffen

Hjälp till att hjälpa!

Sticka & skicka

Vi låter stickor och virknålar gå varma och skickar värmen vidare. Det blir filtar, tröjor, koftor, mössor… till små barn. Vi gör efter egen förmåga. Många små nyfödda kommer, med din hjälp, att få värme som räddar deras liv.

Pilgrimsvandringar

Pilgrimsvandringar i södra Halland med omnejd. Detta är ett samarbete mellan Halmstads, Snöstorps, Söndrum-Vapnös församlingar samt Laholms pastorat. Målsättningen är att arrangera vandringar varje månad och ge möjlighet att landa hos sig själv och hos Gud.