Barn - Kullavik

Barnverksamheten i Kullavikskyrkan är öppen för alla och ambitionen är att det skall vara en enkel och trivsam mötesplats att träffas och ha roligt tillsammans på.

Våra verksamheter

Vårterminen startar vecka 3 för de flesta verksamheterna. Vi har sportlov v.7. Kolla kalendariet en bit ner på förstasidan för aktuell info! ❤️

Vinden

Skönt häng och aktiviteter på måndagar för åk 4-6

Småbarnssång

Fredagar kl. 10.00-12.00 i Kullavikskyrkan.

Babycafé 0-12 månader

Torsdagar kl. 9.30-12.00 i Kullavikskyrkan.

Öppen förskola, 0-6 år

Måndagar kl. 9.30-12.00 i Kullavikskyrkan.

KÖR: Gnistan, 4-6 år

Tisdagar kl. 16.15-17.00 i Kullavikskyrkan.

Skapa loss Åk 1-3

Torsdagar kl. 14.00-16.00 i Kullavikskyrkan. Kreativ verkstad med pyssel, bak, sång och dans. Föranmälan.

KÖR: Gott & Blandat, åk 1-3

Tisdagar kl. 17.15-18.15 i Kullavikskyrkan.

KÖR: Pop till 13, åk 4-6

Onsdagar kl. 15.00-17.00 i Kullavikskyrkan.

Unika möten för unika familjer

För Er som önskar en mötesplats där familjer träffas utifrån sina särskilda behov så som till exempel olika neuropsykiatriska diagnoser (autism, ADHD, ADD etc) eller svårigheter av liknande slag. Föranmälan. För mer info läs mer här!

Lekplatser

Vi har härliga lekplatser och utemiljöer i nära anslutning till alla våra tre kyrkor. De är välbesökta utflyktsmål för hela familjen.

Barnens bästa bibel

Alla barn i pastoratet erbjuds att få en egen "Barnens bästa bibel" det år man fyller fyra. Har du inte fått någon så hör av dig!

Bibeläventyret

I tio år har vi besökt skolorna och årskurs 4 och 5 runt om i Vallda, Särö och Kullavik med konceptet Bibeläventyret.

Appen Kyrkan

Kolla in appen ”Kyrkan”. Passar barn i förskoleåldern. Den är gratis att ladda ner och finns där appar finns.