Boka lokaler

Som privatperson och organisation kan du hyra lokaler för till exempel möten, födelsedagar eller andra tillställningar. Här kan du boka direkt. Inom några dagar får du en bokningsbekräftelse eller så kontaktar vi dig om vi har frågor.

Att tänka på innan bokning

Ta del av prislista samt information angående rutiner för uthämtning av nycklar och städning i listan nedan.

orusts.pastorat@svenskakyrkan.se

I samband med vigsel, dop och begravning görs bokning av lokal i samband med intresseanmälan, se länkar längst ner på sidan.

Klicka i den eller de lokaler du önskar boka, fyll i övriga uppgifter om bokningen.

Kontaktperson

Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen GDPR. Beroende på syfte administrerar vi uppgifterna utifrån rådande informationssäkerhetsåtgärder. Du har enligt dataskyddsförordningen rätt att få ett utdrag av dina personuppgifter samt information om hur vi behandlar dem, under förutsättning att din identitet kan bevisas.

Vid bokning av privatperson

Vid bokning av organisation

Boka dop

Vill du döpa ditt barn eller själv bli döpt? Vi erbjuder dop i söndagarnas gudstjänster eller möjlighet till enskilt dop i någon av våra kyrkor. Här kan du fylla i ett formulär och skicka en intresseanmälan. Vi kontaktar dig så snart vi kan!

Boka vigsel

Vill du gifta dig i någon av våra kyrkor? Här kan du fylla i ett formulär för att skicka in en intresseanmälan. Vi hanterar ditt ärende och återkommer till er inom en månad. Vigslar för kommande år behandlas i den ordning de har kommit in från och med 1 september året innan.