Liten & Stor

Liten & Stor är Lundby församlings öppna verksamhet för barn i sällskap med vuxen. Den finns på flera ställen i församlingen. Välkommen!

En liten flicka sitter på golvet och lutar sig mot sin förälder.

Liten & Stor i Biskopsgårdens kyrka

För barn 0-6 år med vuxen. Här finns tid för lek, mys, småprat och frukost! Fredagar under terminerna kl. 09.30- 11.30.

Liten & Stor i Brämaregårdens kyrka

För barn 0-6 år och medföljande vuxen. Välkommen på torsdagar kl. 14.30 under terminerna!

Liten & Stor Lundby nya kyrka

Öppen verksamhet för föräldrar med barn i åldern 0-6 år. Onsdagar kl. 13.00–15.00 och fredagar kl. 09.30-11.30 under terminen.

Närbild från sidan på ett litet barn som håller en leksaksfigur i händerna.

Liten & Stor Toleredskyrkan

För barn i åldern 0-3 år i sällskap med en vuxen. Tisdagar kl. 09.30–11.30 under terminerna. Läs mer här.

ÖPPEN VERKSAMHET FÖR BARN OCH FAMILJ FINNS I KYRKBYN-ÄLVSTRANDEN (ERIKSBERG, LINDHOLMEN, BRÄCKE), BRÄMAREGÅRDEN (KVILLEBÄCKEN) OCH TOLERED (SVARTEDALEN, KÄRRDALEN).