En vit herrgårdlik träbyggnad. Framför huset en grön gräsmattar och stora träd.

Prästgården i Landvetter

Välkomna till Prästgårdens festvåning i Landvetter!  Här har du möjlighet att boka allt från minnesstund eller dopkaffe till 50-års kalas, kick-off för företag med  mera.

Prästgården är vackert belägen strax intill Landvetter kyrka och här kan du skapa fina minnen tillsammans med dina nära och kära eller dina medarbetare.

I den anrika Prästgården, med tre vackra rum i fil och en härlig veranda, kan vi duka för upp till 70 sittande gäster. Direkt från festvåningen kommer du rakt ut på en fantastisk terrass med utsikt över Landvettersjön.

Ett modernt beredningskök står till ditt förfogande och behöver du hjälp med catering kan du ta kontakt med vår lokala cateringpartner Lyckosten (Besök deras hemsida eller kontakta dem via e-post: lyckostencatering@gmail.com).

För ytterligare information och bokning kontakta församlingsexpeditionen via telefon  031–977 100 eller e-post: landvetter-harryda.forsamling@svenskakyrkan.se.

Varmt välkommen med din förfrågan!