Välkommen till Knivsta församling

I Knivsta församling finns S:ta Birgittakyrkan och den medeltida kyrkan S:t Stefans kyrka. Här finns något för alla åldrar. I församlingen vill vi att vår verksamhet ska vara en plattform för att lära känna Gud, oss själva och varandra. Välkommen till vår gemenskap!

Kristen djupmeditation

Meditation kan hjälpa oss att stanna upp, hinna ifatt, och lättare kunna vara närvarande och bättre hantera de situationer vi är i.

Ungdomsgrupp på torsdagar

Efter kvällsmässan på torsdagar träffas ungdomarna i S:ta Birgittakyrkans samlingssal för att äta varm korv och umgås.

Se församlingsgården och församlingskyrkorna i 360°

Välkommen in i Knivsta gamla kyrka på en virtuell rundtur! Här kan du även titta in i den närliggande församlingsgården.

Inför söndagen så har du möjlighet att dela med dig av dina böneämnen och tända ett digitalt ljus på Svenska kyrkans Bönewebb: