Knista församlings informationsbrev

Ändrad

Information från Knista församling

Varför ett informationsbrev?
För att kunna informera om församlingens gudstjänster och verksamheter (det gäller inte minst förändringar under pandemin). Vi kan också berätta om behov av ideella/frivilliga insatser som uppstår.

Vem kan få brevet?
Alla som vill kan få brevet. Vi skickar detta ”provbrev” till förtroendevalda och andra som finns i vårt verksamhetsregister. Dela gärna med dig av brevet till andra – de kan anmäla sig genom att skriva till graham.jarvis@svenskakyrkan.se. Om du INTE vill få brevet – då kan du också höra av dig till Graham.

Men, om jag inte har e-post?
Vi vill spara träd och tid – men för den som inte har möjlighet att ta emot e-post ordnar vi självklart en pappersversion. Hör av dig till Graham på 0585-31549 – lämna namn och telefonnummer.

Hur ofta kommer brevet?
I början har vi tänkt cirka en gång i månaden. Det kan komma ut ett extrabrev om det uppstår ett särskilt behov.

Mvh
Stefan Öberg , kyrkoherde