Foto: Anna-Karin Stråle Börjesson

Färgelanda-Högsäters församling

Tusen stjärnor glimmar, Gud vet allas namn. Alla rymdens stjärnor bär han i sin famn. Sv Ps 342

Nytt telefonnummer

Från och med 10 april har församlingsexpeditionen nytt telefonnummer. Välkommen att ringa på nummer 0528-103 00.

Andlig vägledning i ignatiansk anda

Lördag 18 maj kl.10.00-16.00 i Högsäters församlingshem med Cecilia Wadstein. Anmäl dig via länk nedan.

Stolgympa

Start 4 mars i Färgelanda prästgård

Ikonmålardagar

17 mars, 7 april och 26 maj

Leva vidaregrupp

Start 16 april

Präst

Församlingen söker präst 100 %

Sopplunch

En stunds gemenskap

Café för diakoni

Café till förmån för Ruthjälpen.

Information om personuppgiftsincident

Svenska kyrkan vill informera dig om en personuppgiftsincident som skedde i samband med att kyrkan utsattes för ett cyberangrepp i november 2023. Syftet med informationen är att berätta vad som hänt och vilka åtgärder kyrkan vidtagit. Vi ger även generella tips på vad du kan göra själv för att skydda dina personuppgifter.

Kyrknytt och Aktuellt i församlingen

Kyrknytt är församlingens tidning som kommer ut med fyra nummer per år. Aktuellt i församlingen ges ut varje månad och finns i alla församlingens kyrkor, expedition och församlingshem.

Kyrkogårdsförvaltningen

I menyraden ovan finner du information från församlingens kyrkogårdsförvaltning.

Kondoleanser

Uttryck ditt deltagande till de anhöriga

Kyrkofullmäktige

KUNGÖRELSE