Litet barn i lila keps springer längs altargången i kyrkan mot den öppna kyrkporten.
Foto: Magnus Aronson IKON

Här finns din församling

Välkommen till gemenskap, tro och hopp i våra sju församlingar. En levande kyrka dit alla kan komma oavsett var man befinner sig på trons väg

Boxholms församling

Boxholm, Ekeby, Rinna, Åsbo, Blåvik och Malexander

Mjölby kyrka invändigt. Altargången med kyrkbänkar. Till vänster syns predikstolen och längst fram altaret.

Mjölby församling

Tätorten Mjölby med Mjölby kyrka och Lundby kapell samt omkring kyrkan i Högby. Gudstjänster och verksamheter hittar du under rubriker i huvudmenyn ovan

Skänninge församling

Tätorten Skänninge med Vårfrukyrkan och omkring kyrkorna i Normlösa, Skeppsås, Järstad, Bjälbo, Vallerstad.

Vifolka församling, Svenska kyrkan i Mantorp

Svenska kyrkan i Mantorp, Veta, Viby, Herrberga, Sya och Västra Harg. Personal och verksamhet finns också i Östra Tollstads församling

Väderstads församling

Väderstad, Appuna, Hogstad och Kumla

Ödeshögs församling

Tätorten Ödeshög samt Heda, Västra Tollstad, Rök, Svanshals, Stora Åby och Trehörna

Östra Tollstads församling

Östra Tollstads församling har ett nära samarbete med Vifolka församling med gemensam personal

En person som kommit fram till en gammal kyrka håller en mobiltelefon i handen. På skärmen visas information om kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns aktuella gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

Hitta din församling

Här kan du se vilken församling du tillhör. Skriv in din folkbokföringsadress och sök.