Till innehållet Till undermeny
Lyssna

Svenska kyrkan i Bayern

Vill du ha kontakt med en svensk församling? Vill du veta något om dop, vigsel eller begravning? Vill du fira gudstjänst på svenska och träffa andra i ett svenskspråkigt sammanhang? Då är du välkommen att besöka oss i församlingskansliet.

Våra medlemmar är spridda över hela Bayern men församlingskansliet finns i München. Gudstjänst hålls i Gustav-Adolf-Kirche i München samt vid tillfälle i St. Jobst-Kirche i Nürnberg.

Information om kontakt här.

VÄLKOMMEN!

Mingel

Nästa Mingel blir torsdagen den 21 november kl. 19.00. Vi träffas som vanligt i försammlingens kansli på Zeppelinstr. 63.

Vi önskar alla Hjärtligt Välkomna !

Barnbio

I höst kör vi barnbio igen på Zeppelinstr.63.

Datum för nästa träff meddelas snart.

Poppa popcornen och kom!

Samtalsgrupp

Nästa Samtalsgrupp träff blir i December. Vi meddelar tid och plats så snart vi kan!

Vi önskar er alla hjärtligt välkomna!

Månadsträffen

Tyvärr måste vi ställa in nästa Månadsträff, 29 oktober pga  renoveringsarbeten i Alt-Katolischer-Kirche.

Beroende på hur renoveringsarbetet fortlöper, hoppas vi kunna ses åter den 26 november!

Se kalender för mer information

Nedan kan ni läsa lite mer om en del av de aktiviteter vi erbjuder!

Hitta oss på Facebook!

Klicka här för att komma till vår Facebook-sida!
Vi har även en speciell Facebook-grupp för de event och uppdateringar som rör vår barnverksamhet. För att bli medlem i gruppen måste man vara med på Facebook och sedan söka om att bli medlem. Sök på Facebook efter: Svenska Församlingen i Bayerns Barnverksamhet.